وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

اینجا، جیغ از جفنگیات ، خزعبلات ، تفکرات خود می نویسد!
وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

اینجا، جیغ از جفنگیات ، خزعبلات ، تفکرات خود می نویسد!

مهم واسه همه دوستام....

سلام اینو واسه همه دوستام مینویسم....

از وقتی که اومدم قشم به کسی نه میل زدم نه تلفن.....

حالا هر کسی شاکی هست ربطی به من نداره.....

اونایی که تو عالم رفاقت یه فرقی بین من و بقیه قائل بودند منم فرق قائل میشم و  تماس دارم باهاشون...

و اونایی که ادعا میکردند و میگفتن تو هم مثه بقیه.... خوب حالا چرا شاکین.... که من چرا تماس نمیگیرم..بود و نبود من که فرقی نمیکرد که....

من به اونایی که فرقی واسم ندارن..نه زنگ میزنم نه ایمیل.....ناراحتن می تونن خودشون تماس بگیرن....

اینو نوشتم جواب همه اون دوستایی که شاکین...

حق گله ندارن.....