وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

اینجا، جیغ از جفنگیات ، خزعبلات ، تفکرات خود می نویسد!
وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

اینجا، جیغ از جفنگیات ، خزعبلات ، تفکرات خود می نویسد!

نوچه بازار....

بازم زندان من....


ایندفعه که دارم اینا رو مینویسم واسه اینه که دیگه نمی تونم تو دلم بزارمشون دارم عقده ایی میشم....


این اتفاق رو که میخوام بنویسم با دیدنش یاد زمانای قدیم افتادم ..البته این که میخوام بگم حرفِ منِ تنها نیست..حرف خیلی هاست که شاکین ولی نمی تونن چیزی بگن...


قبلانا( بیشتر قلدر های محل) یه عالمه نوچه دور خودشون جمع میکردن که همه جا هوا خواهشون باشه....الان تو خوابگاه ما هم همین طوره....


دخترایی که کار دانشجویی گرفتن تو خوابگاه همه دور خانم مسئول خوابگاه رو گرفتن، اونم حسابی هواشونو داره. واسه اونا قانونی وجود نداره.....ولی کافیه یکی از ماها یه کوچولو مقررات و قانون خوابگاه رو بزاریم زیر پامون ، دیگه هیچی قرآن خدا که غلط میشه هیچ.....مستقیم و بی برو برگرد کمیته ی انظباطی و سرکارت میوفته با آقای ....


خوابگاه ما نه ببخشید زندان ما درش تا ساعت ۹:۳۰ شب فقط بازه...


یادمه یه شب ساعت ۹:۲۵ بود واسه ۵ دقیقه که برم پایین و جزومو از تایپ و تکثریه بگیم کلی التماس کردم آخرش هم گفت خانوم نمیشه مقررات ، مقرراتِ. گفتم باشه اگه مقررات و قانون باشه من حرفی ندارم...


چند شب بعد دیدم که بله....نوچه خانوم ساعت ۱۰ شب بستنی بدست در حال لیسیدن اومد توی خوابگاه...انگار نه انگار که ۳۰ دقیقه دیر کرده....


من با خودم گفتم: عــــــجب...چه قانون و مقررات محکمی...


بازم دم خانم بارانی گرم ...همه واسش یکسانن حتی نوجه های خانوم ....


و اجازه نمیده که کسی از موقعیتش  سوء استفاده کنه  و هر کاری که دلش میخواد انجام بده...


یه بار دیگه که توی دوستام بودم و( یکی از نوچه های خانم ... هم تو اون اتاق)


خانوم ذاکری با اون دختره تا ۱۲ شب بیرون بودن وقتی که اومدن خانم بارانی بهش گفت درست با ذ... بودی ولی دلیل نیست که تو دیر بیای. تو دانشجویی و باید سر ساعت ۹:۳۰ خوابگاه باشی... دختره حرص میخورد و به خانم بارانی فحش میداد...


ولی دلم خنک شد...بالاخره یکی پیدا شد که بهشون چیزی بگه....



 



البته اینو هم بگم که آدم وقتی خانم بارانی رو میبینه کلی انژی مثبت میگیره وقتی سلامش میکنی با لبخند جوابتو میده و درست برعکس ذاکری...یعنی کافیه سلام کنی و با ترش رویی و اخم جوابتو بده که از ۱۰۰ تا فحش بدتره....و از دنیا سیر شی....



Ok



 



یه چی دیگه بگم....



دانشگاه قشم هرچیش بد باشه ولی درعوض غذاش خوبه....