وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

اینجا، جیغ از جفنگیات ، خزعبلات ، تفکرات خود می نویسد!
وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

اینجا، جیغ از جفنگیات ، خزعبلات ، تفکرات خود می نویسد!

دارم دق میکنم

هــــــــــی

الکی و بی هیچ دلیلی امتحانای ما رو لغو کردن فقط واسه اینکه تنبلیشون میشد کار کنن- مسئول های دانشگاه قشم رو میگم-
امشب که با مهرسده تماس گرفتم گفت که از تهران گفتن دانشگاه های جنوب که تعطیل کردن رو جریمه میکنن- خیلی خوشحالم- واسه امتحانم خیلی خونده بودم و الان هیچ حسی واسه دوباره خوندنش نیست....-حالا کی پاسخ گو هستش-
میخوام تهران شکایت دانشگاهمونو کنم.....
احتمالا یکشنبه یا دوشنبه با هم اتاقیام میرم قشم... حال تنها رفتن رو ندارم... .

***
خیلی حرف تو ذهنم ولی نمی تونم بگم ، چون به دونفر قول دادم که هر حرفی رو تو وبلاگم ننویسم چون ممکنه واسه خودم گروون تموم شه ...- ترسوام نه!!!-


ولی اینو میگم که متنفرم از همه ی مسئول های دانشگاه قشم.

همین.