وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

اینجا، جیغ از جفنگیات ، خزعبلات ، تفکرات خود می نویسد!
وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

اینجا، جیغ از جفنگیات ، خزعبلات ، تفکرات خود می نویسد!

تا حالا شده

تا حالا شده یه قرون ته کیفت نباشه و ولی بازم شام با رفقا بری بیرون؟


خب من رفتم، یه شب در عین بی پولی با تمام اعتماد بنفس رفتیم پلاژ سیمین، فرداش واسه دانشگاه رفتن پول نداشتیم یکی هم نبود این وسط بگه شما ها که پول ندارین شام بیرون خوردنتون مال چیه؟!!!



تا حالا شده واسه اینکه تنها خونه نباشی مجبور شی سر کلاس تمام دوستات بری بشینی؟


بله من رفتم چون میترسم تنها تو خونه باشم و همیشه با مینا و سمیه میرم سر کلاس اونا، این ترمی یه حضور فعال تو دانشگاه دارم یه بارم رفتم سر کلاس ترم اولی های کامپیوتر نشستم جو گیر شده بودم درس جواب میدادم



تا حالا شده پولت کم باشه و خواهرت بدونه پولت کمه بازم تو خیابون جلو یه شام فروشی یقتو بچسبه که من غذا می خوام


بله شده، جمعه شب خواهرم جلو شام فروشی یقمو چسبید که من گشنمه و یالا من شام میخوام، حالا بیا و بساز





مـــــــــــــــــــــــــن عید خونه ام