وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

اینجا، جیغ از جفنگیات ، خزعبلات ، تفکرات خود می نویسد!
وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

اینجا، جیغ از جفنگیات ، خزعبلات ، تفکرات خود می نویسد!

پاسخ

 

مرسی آقای احمدی که نظرت مثبت بود راجع به وبلاگم و اما پاسخ شما در باره ی اینکه هر جایی عیبی داره و گل بی عیب خداست

گفته بودین که دانشگاه قشم رو با جاهایی مث رودان و لنگه و . . . مقایسه کنم نه با تهران و شیراز و اصفهان

دوست من من اگر گله و شکایتی داشتم از کمبود امکانات دانشگاهمون نبود از مهندسی غلط ساختمون فنی نبود که  ۴ طبقه به اون بزرگی یه سرویس بهداشتی نداره و مجبوری از اونجا تا

اونور دانشگاه رو بدوی

گله ی من از این بود که کارمنداش ، از اموزش گرفته تا آقای معاون که  بلد نیستن با دانشجو صحبت کنن

مسئولین دانشگاه پول میگیرن و وظیفه شون جواب دادن به دانشجو هست اونم جواب سر بالا نه!

خانم آموزش که از دم مرخصه. . .

دادو هوار های آقای آموزش که شنیدن داره. . .

شاید شما اینا رو هم میزاری به پای کمبود امکانات؟ درست صحبت کردن با دانشجو دوست من امکانات نمی خواد بلکه شعور و سواد می خواد

کسی که میشینه تو آموزش یه دانشگاه یعنی سواد اینو داره که اگه من دانشجو یه سئوالی پرسیدم و آقای مدیر گروه نبود که جواب بده ، کارشناس گروه مون (تو اموزش) بتونه جواب بده . . .

من که هر وقت رفتم اموزش و سئوال کردم، جواب نمی دونم گرفتم

دانشگاهی که من قبلا درس می خوندم یه بار رفتم آموزش و کاری داشتم که باید فوری انجام میشد چون بلیط داشتم واسه بندر و نمی تونستم صبر کنم، مدیر آموزش کارمو انجام نداد و گفت باید صبر کنی که کارشناس گروهت بیاد گفتم که :فقط یه مهر میخواد ، گفت نه و باید صبر کنی ، توضیح دادم که نمی تونم گوش نداد به حرفم و حرف خودشو زد

رفتم پیش معاون آموزشی دانشگاهمون و گفم اقای ... و قضیه رو تعریف کردم و گفتم شما یه چاره بزارید جلو پای من... تلفن رو برداشت زنگ زد آموزش و به خانومه گفت: خانم . .. دانشجو باید معطل بشه؟ کاری که می تونی انجام بدی چرا انجام نمی دی؟

 و خلاصه کلام اینکه آقا مصیب، انجام دادن کار و پشت گوش نیانداختن کار دانشجو امکانات نمی خواد بلکه انسانیت و وجدان کاری می خواد بالاخره اون پولی که سر ماه قراره بابت اون کار بیاد تو جیبت باید حلال باشه یا نه؟

 

حالا شما قضاوت کن این آقای مدیر اموزش، کی کار یه نفرو درست انجام داده و یا که به یکی یه راهنمایی درستی کرده؟

شما اگه بتونی منو قانع کنی که همه ی اینا به امکانات ربط داره من تمام حرفامو پس میگیرم و همین جا از همه  معذرت خواهی می کنم که حرفای دروغی زدم

 

شرمنده اگه سرتو درد آوردم

منتظر جوابت هستم