وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

اینجا، جیغ از جفنگیات ، خزعبلات ، تفکرات خود می نویسد!
وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

اینجا، جیغ از جفنگیات ، خزعبلات ، تفکرات خود می نویسد!

من در چند روزی که نبودم

واسه گذشتن هفته ی پیش خیلی انتظار کشیدم ولی انگاری قصد تموم شدن نداشت ولی گذشت

همه ی اتفاقاتو سعی کردم که بگم

از جمعه میگم که پریسا اومد

 

جمعه 16/1

از صبح بیکارم، فقط منو پریسا، بیکاری زده به سرم پاشدم کل خونه رو شستم( حموم، سرویس بهداشتی، آشپزخونه و گردگیری کردم) خلاصه خونه یه دسته گل شده بود، ناهار کوکو سبزی خوردیم و شام هم سالاد ماکارانی و یه وقت خوب واسه آماده کردن کنفرانس روز سه شنبه

 

 

شنبه17/1

الناز و اسماء نکبت اومدن ، خونه دوباره به هم ریخته شد از بس که اینا شلختن، ناهار سوسیس بندری با یه سس تند که اسماء از خونشون اورده بود  و شبم استامبلی پلو دست پخت من و عجیب بود که همشون زنده موندن آخر شب هم خاله ی آناستازیا اومد خونمون و آها صبح کلاس پیشرفته داشتم که تشکیل نشد

 

1 شنبه 18/1

 

ایندفعه همه رو مجبور کردم که بیوفتن به جون خونه و مرتبش کنن، کلاس امروزم تشکیل نشد، ناهار غذای دیشب و شام هم مرغ سوخاری (منی که وقتی لوسیفر و اناستازیا بودن دست به ساه و سفید نمی زدم حالا چه کدبانویی شده بودم نبودن که فقط ببینن)

 

 

2 شنبه 19/1

 

درست مثل دیروز و فقط کنفرانسمو می خوندم، نمی دونم چرا نصفه شبی این اسماء هوس قلیون میوه ایی به سرش زده بود اون دوست خرش معصومه هم هیچی بهش نمی گفت. . . دختره ی احمق

 

3 شنبه 20/1

 

ساعت 10 بیدار شدم ، خدا رحم کنه، امروز کنفرانس دارم، قلبم بد جور تاپ تاپ میکنه و گاهی هم تُلُپ تُلُپ ، تند تند یه صبحانه خوردم و به لوسیفر زنگ زدم ساعت 12 کلاس داشت و هنوز بندر بود ، طفلی یادش نبود که کلاس داره( من باید تاریخ و روز و ساعت کلاساشونو-آناستازیا و لوسفر- بهشون یادآوری کنم) با یه اضطراب خاصی رفتم دانشگاه (درس تنظیم خانواده با خانم دکتر ختمی یه استاد باحال و خوش رو که چه تو مطبش و چه تو کلاس با دانشجوها به احترام برخورد میکنه)

.....

کنفرانسم خیلی خوب ارائه دادم ، بچه ها گفتن که راحت و صمیمی صحبت کردی

نصفشم موند واسه هفته ی دیگه. . .

خیلی جاها خجالت میکشیدم بعضی چیزا رو بگم یه اسمایی جایگزینش کرده بودم که تا اسم میبردم کلاس از خنده منفجر میشد . . . پسرای بیرون کلاس مونده بودن که اینا چرا دارن تو کلاس این همه میخندن ، موضوع تحقیقم راجع به راههای پیشگیری از بارداری نا خواسته بود . . . لوسیفر هم اومده 

 

 

4شنبه21/1

ساعت 8 صبح کلاس داریم ولی تا حدود ساعت 3 صبح بیدار بودیم من و لوسیفر کرممون گرفته بود و اذیت می کردیم خلاصه اینکه تا صبح کشیک بودیم با بدبختی بیدار شدیم من که با چشمای پف کرده رفتم دانشگاه ، مگه حالا این پف لامصب می خوابید . . . ساعت دوم بود که دیدم نمیکشم

کوله بارمو جمع کردم و خونه ساعت 12تا 6:30 یا 7 بود که بچه ها اومدن خواب بودم. .  . هنوز چشمم پف داشت با یه چشم پفی که نمیشه رفت بیرون، خونه نشین شدم .

 

 

5شنبه 22/1

 

ساعت 12:30 بیدار شدیم من و لوسیفر بقیه هم خواب بودن که واسم اصلا مهم نیستن. ساعت 2 کلاس داشتیم ، کارگاه الکترونیک (مصیب احمدی هم فکر کنم تو کلاسمونه)خانم جمالی دو گروهمون کرد و خلاصه اینکه ساعت 5:30 خونه بودم و دوباره زدم تو کار خواب ، خب خسته بودم. . .

 

 

بدون شنبه 23/1

 

امروز تولد فلورا و سعیده هست. دو قسمت میشیم من میرم خوابگاه واسه تولد سعیده و لوسیفر میره پاسارگاد واسه تولد فلورا.

تولد سعیده که خیلی خوش گذشت جای هیشکی خالی نبود . . .

اونجا سرور رو دیدم دلم غش رفت واسش ، خب دوسش دارم ، من عاشقشم, سرور خیلی واسم عزیزه . . .   .  ولی باهاش قهر بودم ، همیشه ترس شنیدن کلمه ی "نه" نزاشته که مث یه آدم بزرگ برخورد کنم، همین باعث شده که خیلی از دوستامو از دست بدم. . .

بعد تولد سرور اومد در اتاق قبلیم(اونجا بودم) بغلم کرد و گفت خیلی بی معرفتی و کلی حرف دیگه و گریه(دوتامون گریه کردیم اخه کلی دلمون واسه هم تنگ شده بود). خب خیلی خجالت داشت، اون کوچکتر بود ولی اون اومد جلو واسه اشتی منی که اینهمه ادعای رفاقتم میشد. . . هه. . .

اون رومو کم کرد خیلی حس بدی بود یه خورده احساس تحقیر هم باهاش بود

 

 

شنبه 24/1

 

امروز اتفاقات زیای افتاد ولی به دلیل امنیت از گفتن آنها معذوریم لطفا سئوال نفرمایید و یه چی دیگه بگم؟

ایمیل شخصی هم ندیناااااااا!!!

 

1 شنبه 25/1

 

اومدم خونه و همین.

 

 

 

ته نوشت:

۱.   فیلم مجنون لیلی بسیار بسیار مزخرف می باشد.

۲.  دلم از دست یکی خیلی پُره کاش میشد خفش کنم

۳.  اینم  تحقیق  تنظیم من، البته پیش نویسشه و از مشکوک هم مرسی (خودش می دونه چرا)