وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

اینجا، جیغ از جفنگیات ، خزعبلات ، تفکرات خود می نویسد!
وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

اینجا، جیغ از جفنگیات ، خزعبلات ، تفکرات خود می نویسد!

آمدم...قیام کنید

و....



سکوت تنها راه چارست







ته نوشت:

1. آبدارچی دانشگام دیگه گیر میده میگه خانوم روسری تو بکش جلو...

2. بخدا من تو دانشگاه مقنعه می پوشم نه روسری.

3. بدون یه قلم ارایش می رفتم دانشگاه ولی از وقتی گیر دادن موهامو می کنم تو، ولی آرایش می کنم اونقدری که  توی ایینه نگاه می کنم خودم، خودمو نمشناسم.

4. با کوچکترین اعتراضت فوری کمیته ی انضباتی و تعلیق.

5. واسه اولین بار تو اون شهر فکستنی خراب شده دعوا کردم و یه پسر رو زدم از کارمم اصلن پشیمون نیستم و ناراحتم که چرا بیشتر نزدم.

6. استادامونو دوس دارم.

7.التماس دعا داریم، اونایی که دستی به دعا دارن، دعا کنن که من از درس استاد نگهداری (آمار)حداقل نمره ی پاسی رو بیارم. 

8. همین.