وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

اینجا، جیغ از جفنگیات ، خزعبلات ، تفکرات خود می نویسد!
وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

اینجا، جیغ از جفنگیات ، خزعبلات ، تفکرات خود می نویسد!

فوری و مهم

تقصیر خودتونه....


۱. ازدواج نکردم و به این زودی قصد همچین خریتی رو هم ندارم.

۲. از بی شوهری هم نالون نیستم و مث خیلیها به اولین خواستگارم بله نگفتم.

۳. بحث کادو ازدواج یه شوخی بود که فقط عاقلا متوجهش می شن.

۴. داغ شوهرم خودتون دارین, نه من

5. احسان خان اگه دخترای فامیل شما حول شوهر دارن با من مقایسه شون نکن, هر حرفی هم داشتی بیا تو وبلاگ خودم بگو نه جای دیگه.

پشت پرده

این هفته که گذشت:

سلام....

بالاخره مسئله حل شد....

باشه ... باشه... الان می گم....

مسئله کادو عروسی من بود که بچه ها مونده بودن چی بخرن که شکر خدا حل شد .

قرار شد بچه ها برام یه  شیرده اسرائیلی بگیرن چون زیاد شیر می خورم و رکوردم به روزی 3 لیتر شیر رسیده.....

قرار شده همشون پولاشونو بزارن روی هم و گاو بخرن....

من التماس کردم که حداقل نشد یه   شیرده بخرن که من بی شیر نمونم

.........

 

اسم و فامیل بازی می کردیم , که نوبت حرف "ک" بود. به زری گفتیم حیوان با "ک" گفت: لاک پشت

 

 من هیچ کاری به سیاستی که دور این عکس میگرده ندارم فقط ازش خوشم اومد گذاشتمش اینجا، هر کی هم که دوس نداره نگاه نکنه. 

 

 

 

ته نوشت 

1- اینجوری که بوش میاد امسال شب یلدا از خونه خبری نیست 

2- یه شماره رو کیبورد کافی نت دانشگاه 07325225818

3- مستر X اگه کاری داشتی, نظر بزار جز خودم کسی نمی خونه...  

4- دلم قشم می خواد

اینم یه جور دیگش

سلام، از اون سلامایی که بوی امتحانات میان ترمی و بیچارگی میده. 

 

امتحانا شروع شده و منم که درسخون ن ن ن ن ن ...... 

یعد سه سال درسخوندن و سرکله زدن با پسرای احمق دانشگاه هفته ی پیش یه چیز خیلی عجیبی توی کیفم پیدا کردم، و چون برام تازگی داشت و اولین بار بود که پیش میومد کلی کیف کردم و شب هم تو خوابگاه خوراک خنده ی بچه ها بود.... 

   

 

 

تا حالا اینجورشو ندیده بودم..... 

طفلکی ی ی ی ی ی ی....