وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

اینجا، جیغ از جفنگیات ، خزعبلات ، تفکرات خود می نویسد!
وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

اینجا، جیغ از جفنگیات ، خزعبلات ، تفکرات خود می نویسد!

ه مثل هرزه

          خب چیکار کنم وقتی با سرعت نور جیش دارم و مجبورم دم توالت دمپاییمو عوض کنم اونم در صورتی که یک صدم ثانیه درنگ کردن منجر میشه به یه آبرو ریزی بزرگ.... خب مسلمه دیگه با دمپایی خودم مسقیم میرم توالت و غرغر های مامان و به جون می خرم......آخیش....

        11/17 انتخاب واحد دارم  و دوباره باید پول بریزیم تو حلقوم این استادا که آخر ترم بریم پیششون التماس که : استاد تو رو خدا 0.25 اضافه تر نمره بده و یه کسی هم مث استاد آمارمون که واویلا..... خدا نگهش داره اگه این ترمی بهم نمره نده میرم یه جا دیگه مهمان می گیرم...

 نا سلامتی باید فارغ التحصیل بشیمااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

         استاد "د" و استاد " اَ" فکر کنم حالشون بد جور تو قوطی شده باشه انتظار سلام کردن و تعظیم منو داشتن که ر.ی.د.ه شده به احوال شون....شرمنده باید ببخشین، من اینجوری ادای احترام می کنم.

...من خیلی خوشحالم چرا که امام آمده .....

         خونه یکی فامیل بودیم و دور هم نشسته بودیم و من مشغول خوردن میوه بودم که پسر خانواده که 6 سال بیشتر نداشت و از خجالت سرخ شده بود آومد پیش مامانش و گفت مامان مامان پشتم آروغ زد.....

        یک هفته هست که شهرو بوی گند برداشته، الان هیچ ارگانی بفکر حل این مسئله نیست....تا بچه یکی از این رئیس روئسا نیوفته نمیره که کسی کاری نمی کنه.....

       چند وقت پیش من و ابجیم داشتیم از جلو سیتی سنتر رد میشدیم که دیدیم یه خانوم چادری و محجبه داشت با چند تا آقا صحبت می کردن که محور صحبتشونم قیمت و اینکه اون آقایون چند نفر هستن بود، ما فقط شنیدیم و توجهی به اون زن و مردا نکردیم خانومه به خودش اومد و متوجه ما شد که همون لحظه برگشت به من و آبجیم گفت که آخه همین تیپی می گردین که بهتون گیر می دنو کلی غرغر دیگه ....من و آیدا دهنمون باز مونده بود و یکی نبود بهش بگه خب تو برو چونتو سر قیمتت بزن چیکار داری به تیپ و قیافه ما...زنیکه فاحشه....


ته نوشت:

۱. معنی قشنگ کلمه زنWIFE


 

W . I . F . E

Washing

Ironing

Fucking

Etc.