وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

اینجا، جیغ از جفنگیات ، خزعبلات ، تفکرات خود می نویسد!
وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

اینجا، جیغ از جفنگیات ، خزعبلات ، تفکرات خود می نویسد!

نیکو خرمند

در میان عمیق ترین تاریکی ها

به دو چشم غمگینی می اندیشم

و به پنجه هایی که

  خاک،خاک مهربان آن را می پوشاند

نیکو خردمند
 




ته نوشت:
1. شعر از پوران فرخزاد.
2. با سریال دزدان مادر بزرگ عاشقش شدم. 
3. برایم باور نکردنی بود که پری قصه های کودکی و نوجوانی ام پر کشیده.
4. او برای من همیشه زنده است.

بندرعباس





ته نوشت:

۱.I LOVE YOU

I want you for I send a email of picturi you

۲. نوشته  یکی از دوستان که به انگلیسی سلیس وارده.

دل، دل خسته

بعضی وقتا که می بینی کسی ۲۳ سال باهات بوده چیزی از تو نمی دونه دیگه از کی می تونی انتظار داشته باشی.





ته نوشت:

1. قضاوت ببینیدش حتمااااااااااااااااااا

جنبش

زلزله های پی در پی بدجور ترسو کرده منو با هر صدایی می پرم از جا...

فقط کسایی که زلزله هایی مثل بم رو پشت سر گذاشته باشن می تونن درک کنن که من چی می گم...وقتی که می بینی زمین داره دورت می چرخه و اجازه نمی ده از جات حرکت کنی و می بینی که گرد و غبار از دیوار می ریزه رو سرت، شیشه ها میشکنه، در کابینت باز میشه و هر چی ظرف چینی داری از توش میریزه بیرون و می شکنه، وقتی که لامپ اتاقت می افته رو سرت فقط شانس میاری که زخمی نمیشی...

و وقتی فردا صبحش اعلام میشه که 4.9 ریشتر بیشتر نبوده، یه جات می سوزه....آخه زلزله تا 5 ریشتر اصلا خرابی نداره، باید رفت و خونه های خراب شده توی این سه شب زلزله رو دید....

باید دید که چه مردمانی از شهر فرار کردندو چه مردمانی از ترس جونشون شب رو کنار ساحل دریا می گذرونند....

سه شب لرزیدیم، سه شب مرگ و دیدیم....

همه مطمئن هستند که زلزله نبوده، کسایی که رو دریا بودند یا شب بیدار بودند نور قبل زلزله رو دیدند، و جالب اینکه فقط خبرگذاری ایران بود که اخبار زلزله رو اعلام کرد و باقی سایت ها خبر از چیز دیگه می دادند.




ته نوشت:

1. من برم چادرمونو تو حیاط بزارم

2. حادثه در بندرعباس خبر می دهد و سر ساعت معینی می آید

3. هیچ وقت ماه پشت ابر نمی مونه

4. به قول یکی این 4 ریشتر نبوده و 40 ریشتر بود.

سوات

اصلا حالی واسه آپ کردن نداشتم، ولی امروز دوستم چیزی واسم تعریف کرد که دلم نیومد تنهایی بخندم، تو کلاس زبان دوستی دارم که داره میره خارجه، بهش گفته بودند که مدارک رو که ترجمه کردی بریزه تو ام اس آفیس و ایمیل کنه واسشون.  اون که خودش سر در نیوورده بود پا میشه میره تو یه کافی نت  و به خانومه متصدی اونجا میگه خانوم شما با ام اس آفیس کار می کنید؟!!!

خانوم هم با اعتماد به نفس کامل و غرور می گه ما کار نمی کنیم و ام اس آفیس اصلا تو ایران کار نمیشه.دوستم هم رفته واسه اونا میل زده که ام اس آفیس تو ایران کار نمیشه من تو Word  واستون می فرستم .....

از من پرسید بهش گفتم چی هست و کلی خندیدم بهش، و افسوس که کامپیوتر تو خونه اکثر ما ایرانیا حکم دکور خونه رو داره، و نصف مملکت حتی نمی دونن خود افیس چی هست....






ته نوشت:

1. ام اس آفیس مخفف میکروسافت آفیس هست.

2. عزلت گفت بگم روزی که اومدم بندر کرایه تاکسی تا سر کوچه مون 200 تومان بود ولی حالا 400 تومانه آیا حقوق من دوبرابر شده؟؟؟!!!!

3.  عزلت بازم گفت که بگم اینترنت هم نداریم...

4. این عزلت هم چقدر حرف می زنه و فرمایش داره.