وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

اینجا، جیغ از جفنگیات ، خزعبلات ، تفکرات خود می نویسد!
وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

اینجا، جیغ از جفنگیات ، خزعبلات ، تفکرات خود می نویسد!

نمی خواهم گوسفند باشم


اخبار رو مرور می کنم، این سایت به اون سایت، از این شبکه به اون شبکه، اعصابم ریخته بهم، بغض دارم و دلم شور میزنه، دارم موهامو دونه دونه می کنم، نمی دونم چه جوری حرفمو بزنم ولی بخدا خسته شدم، این شاهین نجفی هم داره میروه رو اعصابم، با هر کلمه ش دارم کفری تر میشم....

و هر کلمه شو زیر لب تکرار می کنم....صبح بلند شد از خواب و  تو آینه خودشو دید که شده بود عینه یه جنازه که خیلی وقته مرده بود  اون زندگی نکرد فقط  زنده بود... ندااااااااا

حق گرفتنیه، نا حق میره و حق می مونه، آره من خرم نمی فهمم هیچی رو .... اما من تو رگام خون نسل وحشی که به اون که داری می گی اعتقاد نداره.






ته نوشت:

۱. من در دیارم کسانی را دیدم که دین خدا را چوب میزنند به قیمت دنیایشان

۲. همون ایرانم

۳.گفتگو با خدا  حتما بخونید