وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

اینجا، جیغ از جفنگیات ، خزعبلات ، تفکرات خود می نویسد!
وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

اینجا، جیغ از جفنگیات ، خزعبلات ، تفکرات خود می نویسد!

ریگیــــــــــــ

۱.

وقتی تماسهاتو جواب نمی ده و وقتی سرکارت می زاره یعنی اینکه نمیخواد باهات دوست باشه و تمایلی به ادامه دوستی نداره، خب زور که نیست نمیشه مجبورش کرد. وقتی ازش پرسیدم چرا همش با اون دختر پردمعای لاف زن دوستی گفت آخه خرجم می کنه.

با همه ی دروغ گویی هاشو لاف زدن هاشو دو رو بودن هاش دوسش داشتم و مثل باقی دوستام نزاشتمش کنار، البته حقم داره وقتی ادم دوست جدید بگیره که خرجشم کنه معلومه که بی خیال همه میشه....

دانشگاه و دوستای جدید با کلاس چسان فسانِ سانتال پانتال حقم داره با من نگرده، منی که تو فکر چسان فسان نیستم و کلاسم ندارم،

پونه دوست من بود حالا شده دوست مژان یه دختر لاف لافو ی پرمدعا که فقط به پول باباش می نازه و هر وقت که می بینمش از پول و کار باباش میگه.... واسم دیگه مهم نیست. این دوستم مثه بقیه فراموش می کنم.


۲.

این پسرا چقدر بی جنبه ن مث عقده ایا(البته بعضی هاشون) تا بکی بهشون می خنده فکر می کنن که خیلی مالن و چیز خوبی هستن و دختره داره واسشون می میره ه ه .....

امروز یه پسر زشت سیاه اکبیری دهاتیه اسمون جل برگشته به ابجیم گفته که خواهرت واسم می مرد.... آبجی ما اومد خونه و محکم زد تو سرمو گفت واست متاسفم که فلانی همچین فکری راجع بت می کنه....بعد کلی فکر کردن قیافه انکرالچهرهی طرف یادم اومده وقتی کلاس کنکور می رفتم تو کلاسمون بوده و هر چی فکر کرده یادم نیومد که واسش می مردم چون اون موقع هم سوژه خندهو مسخره ما بود کلاه شو اکبیری اخه چطور جرات کرده همچین فکر بکنه....بدجوری داره چندشم میشه، فکر کن طرف الان چقدر خوشحاله که من( چه شخصیت مهمی) واسش می مرده و تازه چقدر مهم بوده که تو ذهنش مونده....فکر کردن بهش تن ادمو مورمور می کنه.... اشکان سهرابی اون پسر زشت اکبیری انکرالچهره ی کلاه شو.... چه اعتماد بنفسی....


3.

خیلی ها خیلی خوشحال بودن که ریگی دستگیر شده و از خوشحالی تو پوست خودشون نمی گنجیدند و بعضی ها هم از خوشحال اومدن تو وبلاگ من بهم تبریک گفتن. و هر چی فحش خواهر مادر بود نثار ریگی کردن. منم کار ریگی رو تایید نمی کنم روش خوبی واسه انتقام و گرفتن حقش رو انتخاب نکرده بود . و بعد خوندن اونا کلی واسه خودم متاسف شدم. جز چند نفر خاص باقی خواننده های وبلاگ من از عوام جامعه هستن، نمی خوام به کسی توهین کنم ولی نمیخوام کسی که اهل جانماز آب کشیدن و ریا هست و هیچ وقت از رو عقل حرف نمی زنه بلکه فقط تعصبش براش مهمه بیاد اینجا. من این وبلاگو فقط واسه خودم می نویسم و نه واسه اینکه کسی بخونه و بهم بگه باحاله و قشنگه و .... . نمی گم من خوب من عاقل من با ایمان نه نیستم. ولی اینو یاد گرفتم که خودم باشم و بس.

پس برای فحش دادن نیاین تو این وبلاگ، چون منم فحش می دم.