وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

اینجا، جیغ از جفنگیات ، خزعبلات ، تفکرات خود می نویسد!
وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

اینجا، جیغ از جفنگیات ، خزعبلات ، تفکرات خود می نویسد!

از ماستــ کهــ بر ماستـــ

دیروز عصر منو ابجیم برای خرید از خونه رفتیم بیرون، موقع برگشت ساعت از 9 گذشته بود و تاکسی نبود و اگه بود همه می پریدن سرش و نمیشد نزدیک شد، من و آبجیم تصمیم گرفتیم که با خط واحد بریم خونه، سوار که شدیم اتوبوس شلوغ بود و واستادیم، خانمی بود که داشت به خانم دیگه می گفت بچه تو بلند کن من بشینم، من توچهی به اونا نکردم و دیدم که اون خانم بازم داره اصرار می کنه و اون زن( زنیکه مناسب ترشه) قبول نمی کنه که بچه سه ساله ش از رو صندلی بلند شه تا اون خانم بشینه، وقتی برگشتم رو به زن و بهش بگم حالا نیم ساعت مگه بیشتر طول می کشه واستا دیدم زن بارداره، برق از چشام پرید چطور اون زن که خودش هم زمانی بادار بوده و این دوران رو گذرونده می تونه نسبت به این زن اینقدر ظالمانه رفتار کنه، برگشتم به زنه گفتم بارداره بچه تو بلند کن، بهم گفت بچه مو بکشم راحت میشی گفتم نه بلندش کن این خانم بشینه مگه تو خودت حامله نبودی؟ تو زن نبودی؟ درد نداشتی؟ تو خودت نمی خوای دیگه حامله بشی؟ وقتی من اینجوری به زنه گفتم باقی مسافرا هم بهش اعتراض کردن ولی زنیکه که نذاشت بچه اش از جاش تکون بخوره، یه خانم مسن از اون ته اتوبوس بلند شد و جاشو داد به اون خانومه. آه زن حامله خیلی بده اگه دامن کسی رو بگیره و دعاشم خوبه اگه واسه کسی دعا کنه. این اعتقاده منه.
حالا وقتی یه زن به زن دیگه ای که حال و هوای یه روز اونو داشته رحم نکنه ما از مردا چه انتظاری می تونیم داشته باشیم؟
وقتی به خودمون رحم نمی کنیم و به هم نوع خودمون به یک زن مثل خودمون، نباید حرفی از برابری حقوق زن بزنیم.
از ماست که بر ماست...



زنانی که جایگاه خود را می شناسند!    اینم ببیند بد نیست.

ته نوشت:
1. تو گه میخوری حرف از حقوق مساوی مرد و زن می زنی وقتی که خودت حقوق زن رو رعایت نمی کنی.
2. خیلی دوست داشتم اون زنو بزنم موهاشو بکشم و صورتشو چنگ بزنم.
3. زن اینقدر بیشعور اخه؟!!!