وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

اینجا، جیغ از جفنگیات ، خزعبلات ، تفکرات خود می نویسد!
وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

اینجا، جیغ از جفنگیات ، خزعبلات ، تفکرات خود می نویسد!

??-:

دلم هوس اون موقعی رو کرده که ده دقیقه مونده به زنگ آخر پشت در مدرسه وامیستادیم تا زنگ بخوره و جیغ زنون از مدرسه بپریم بیرون.

یکی از روزهای خدا




یک زمین کشاورزی بعد از برداشت.



ته نوشت:

۱. یکی از جمعه های خدا با خانواده رفتیم سری به زمینهامون بزنیم اینم یکی از اوناست. کاش آبی بود که بشه بیشتر از این آبادشون کرد.

۲. وقت اون رسیده که هر کی سهم ارثش رو بگیره.

۳. من و خواهرم هم تصمیم گرفتیم تو زمینمون توالت عمومی بسازیم، وسط اون بیابون توالت یک نعمت محسوب میشه.

جوابـ مناسبـ

چهارشنبه۲۲ اردیبهشت برابر با ۱۲ می ۲۰۱۰


فضا داخلی- کلاس زبان


استاد: بچه ها می خوام کتاب ۵۰۴ رو خذف کنم، احساس می کنم یکمی سنگینه واستون

حنانه: استاد نه

استاد: چرا حنانه؟

حنانه: استاد ما راجع به این کتاب کلی تحقیق کردیم گفتن کتاب خوبیه و یکی از منابع امتحانی کنکور کارشناسی ارشده تو رو خدا حذفش نکنین.

من: نه که حالا تو خیلی هم میخونیش.

استاد رو به من:

بچه ها رو به حنانه:

حنانه:

من:






ته نوشت:

۱. هر کسی میخواد نصیحت کنه، لطفن و خواهشن نصیحت هاشو واسه نوه هاش نگه داره. من گوشم از این حرفا پره.

۲. حرفم کاملن بدون منظور و غرض و غیر عمد بود. وقتی فهمیدم که ناراحت شده نمی دونم چرا عذاب وجدان نگرفتم.

3. حتما دلیل خودمو دارم دیگه.


همین. . .

من مُرده‌شورم
اینجا هم غسال‌خونه‌اس
آی لاو پی‌ام‌سی!!

مخـ زنـ

تو مث یه ببرهندی هستی، زیبا و در عین حال بی رحم، وقتی شکارت پیداش شد اول زخم می زنی و بعد زیر دندونات مزه مزش می کنی می جویش و خوردش می کنی.






ته نوشت:

1. اینجوری جدیدن مخ می زنن

2. منم که هالو

3. ولی خدایش بهم گفت خوش خوشانم شد.

زمین گرد است آیا؟

ما چیستیم؟
جُز مولکولهای فعال ذهن ِ زمین ،
که خاطرات کهکشان ها را
مغشوش می کنیم
!

هیــــــ

دلم یک دوست میخواهد به وقت دلتنگی.