وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

اینجا، جیغ از جفنگیات ، خزعبلات ، تفکرات خود می نویسد!
وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

اینجا، جیغ از جفنگیات ، خزعبلات ، تفکرات خود می نویسد!

bugger off

دلم میخواد موهامو بکنم، نه موهای آبجیمو بکنم،آره دلم میخواد موهاشو بکنم، سرشو بکوبم دیوار و قبلش بزنم تو دهنش، خیلی عصبانیم، دلم خوشه کمد دارم و درکمدمم قفل داره، هر کدوم از دوستای پتیارش( شرمنده این مودبانه ترین کلمه یافتنی بود) که چیزی بخوان مستقیم میان خونه ما و به خواهرم میگن میخوایم بریم مهمانی " دستبند و گوشواره و لباس و النگو و هر نوع لوازم آرایشی که بخوان رو بر می دارن تازه می برن با خودشون و باید دنبالشون بدوی تا برات بیارن" و بدتر از همه وقتی شاکی میشی آبجیم هم میگه : مگه چی شده؟ بردن که برن؟ مگه لازم داریشون؟

موقع مسافرت هم لباساشون از خونه ی ما (کمد من) تامین میشه. بخدا گاهی شک می کنم که اونا واقعن مادر و پدری دارن که روشون نظارت کنه یا نه، مامان من هیچ وقت بهم اجازه نداد لباس  کسی رو استفاده کنم. ولی .....

دارم از حرص و عصبانیت می لرزم. خــــــــــــــــــــــــــــدا....

اون از پارسال زمستون که دوستش می خواست بره تبریز اومد بارونیه منو که خالم واسم اورده بود و خیلی دوسش داشتم رو از ابجیم گرفت( اونم بدون اجازه ی من) وقتی اعتراض کردم گفت حالا مگه چی شده تو که نمی پوشیدیش..... بعد سه ماه زمستون بارونی من برگشت، رنگ و رو رفته و بعد همون دوستش مانتو کانوایی دست بافت منو دید زده بود اونم بردش تا تابستون که دوستش برگشت و حالا هم این دوستش که سه ماه پیش وقتی داشتیم می رفتیم مسافرت اس ام اس زده میگه لباسمو میخواد 1000 دلیل اوردیم که نیستیم پرو پرو میگه خودم که جاشو بلدم میرم بر می دارم، برداشته رفته....وقتی می گم لباسو بیار میگه نپوشیدم که آبجیم واسه مدل می خواسته آخه می ره کلاس خیاطی..... امروز اونو واسم اورد بعد تلفن های مکرر من که لباسمو میخوام، میبینم که گل سینه و انگشتر ست با لباسه هم همراشه...یه نگاهی به آبجیم می کنم میگم با گل سینه و انگشتر برده بود آبجیش بدوزه؟ 





ته نوشت:

1. بعد سه ماه لباسمو با تیزآب و کافور باید بشورم

2. البته اینم مث بقیه کهنه و رنگ و رو رفته شده

3. خدا همچین خواهری نمی خوام حتی یک بارم نشده که من حتی یه جورابشو بی اجازه دست کسی بدم

4. یعنی اینا خودشون پول ندارن واسه خودشون بخرن یا مال همسایه غازه؟