وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

اینجا، جیغ از جفنگیات ، خزعبلات ، تفکرات خود می نویسد!
وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

اینجا، جیغ از جفنگیات ، خزعبلات ، تفکرات خود می نویسد!

کار هر کسـ نیستـ خرمنـ کوفتنـ....

...طفلی شاهین نجفی خیلی سعی کرده شبیه محسن نامجو بخونه ولی نتونسته...

...اینم لینکش...


شاعر تمام شده







ته نوشت:

1. احیانن اگه باز نشد لینک رو گذاشتم

http://sharrmusic.org/DL/shaere%20tamam%20shodeh.mp3

سوغات

یکی از دوستان واسم از شیراز سوغاتی عرق نعنا اورده، میگه بخور واسه نفغ شکمت خوبه

Dont Talk Fudge

نمی دونم کی با چی یا کی تصادف کردم که برون گراییم ترک خورد. اولین محصولش سکوت بود. حالا حتی بعضی صداهای شنیداری و دیداری هم آزار دهنده شدند. دیروز فهمیدم نمره چشمم دو برابر شده و من نفهمیده بودم! ( و ما بشر را در نفهمی افریدیم! ) این ارتقا کوری از دیدن اتفاق هایی که دوست نداشتم و ندیدن اتفاق هایی که دوست داشتم فیض می بره.
دلم جاده می خواد و کوله پشتی سبک! و محیط زندگی حداقل.
مدتی نیستم . جای دوری نمیرم یا نمیتونم برم ، پشت همین مونیتور نشستم!ا






*  فکرم کار نمی کنه واسه نوشتن و این متن هم نوشته ی من نیست، فقط حس منو بیان می کنه، نویسندش عباس بهمنی هست.