وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

اینجا، جیغ از جفنگیات ، خزعبلات ، تفکرات خود می نویسد!
وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

اینجا، جیغ از جفنگیات ، خزعبلات ، تفکرات خود می نویسد!

Gad

 با تشکرات فراوان  

1. بهم ثابت کردی واسه تشکر کردن از تو و همه خوبی هات ، حتمن لازم نیست نماز خوند 

2. بهم فهموندی راه های دیگه ایی هم هست که بهت ثابت کنم دوست دارم و همیشه سپاسگذارت باشم.

3. بهم اون درکه لازم رو دادی که بدونم واسه ثابت کردن اراده م به خودم حتمن نباید روزه بگیرم و مردم و مجبور کنم که جلوم نخورن که من روزه م

4. بهم فهموندی که هر وقت چیزی ازت خواستم ، مستقیم بیام پیشه خودت و حتمن نباید التماس 12 امام رو بکنم.

5. بهم فهموندی که به فکرمی 

6. بهم ثابت کردی که فقط خودم و اراده م و مقدار تلاشی که می کنم باعث موفقیتمه ، نه اون نذر ها و شرطی کردن قضیه



ته نوشت:

1. مرسی خدا

تنکس گاد

خدا !

مرسی 





ته نوشت:

1. دارم می رم نهار

2. بعدشم دانشگاه

3. برگشتم خونه باقیشو تو یه پست دیگه می نویسم

می رن آدما از اونا فقط خاطرهاشون باقی می مونه

اغلب مردم با دوست پسر / دختر خودشون یا حتی دوستای اجتماعیشون عروسی نمیکنن ، می رن دوستای آدمای غریبه رو می گیرن که ندونن اون قبل ازدواجش چه خاک بر سری هایی کرده...







ته نوشت: 
1. باز به خودم که جرات م بیشتره از خیلی کساست
2. باز به خودم که تو دوستی ادعایی نکردم و اگه ادعایی کردم پاش واستادم
3. مخاطب خاص دارد که می دونم هیچ وقت نمیاد اینجا . . . و اصلنم اومدنش و یا نیومدنش واسم مهم نیست.