وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

اینجا، جیغ از جفنگیات ، خزعبلات ، تفکرات خود می نویسد!
وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

اینجا، جیغ از جفنگیات ، خزعبلات ، تفکرات خود می نویسد!

این زندگی کوفتی

بعضی وقتا ، بعضی آدما وقتی میان تو زندگیت که دیر شده






ته ن.شت:

1. اون زمان خیلی درد داره دونستنش

2. افسوس خوردنم فایده ایی نداره

ایوب رو یادتونه؟ من خاهرشم!

امروز واستادم تو روش، مثه یه مرد ، مردونه جوابشو دادم، بهش گفتم نه،
همکارمو میگم ، فکر میکنه رئیسه منه، اومده دستور میده، منم خیلی قاطع بهش گفتم من از کی دستور میگیرم؟ گفت من ، گفتم خو برو به رئیس بگو که شما دستور میدید به من و تکلیفه من مشخص شه که با کدوم ساز برقصم!
رئیس اومد پیشم و باهام کلی حرف زد ، مردک بدذات کلی دروغ گفته بود، رئیس بهم گفت کلی ازم راضیه فقط به خاطره اینکه دهنه بعضیا بسته شه تلاشمو بیشتر کنم !
اینو رئیس گفت : شاخکام تکون خورد، پیگیر شدم  دیدم بعله اقا جفتک پرونی کرده حسابی 
تخم سگ به رئیس گفته: من خودم نصفه کارا رو انجام میدم باقیشو هم میدم زنم تو خونه انجام بده، این خانومم تسویه کنید بره ، نصف حقوقشم بدین من .....
رئیسم از دستش حسابی شاکی.




ته نوشت:
1. آخه آدم این همه خاله زنک؟
2. آخه ادم اینهمه پَست؟
2.5 یکی نیست بهش بگه اخه آدم تو که حقوقت دسته کم ماهی واسه بیست و دو روز کار 3-4 میلیونه چرا اینقد میخای نون یکی دیگه رو ببری؟
3. رئیسمون از حرف آخرش کف کرده بود و کلی شاکی شده بود.