وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

اینجا، جیغ از جفنگیات ، خزعبلات ، تفکرات خود می نویسد!
وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

اینجا، جیغ از جفنگیات ، خزعبلات ، تفکرات خود می نویسد!

چپ دستها

دانشمندان


 افلاطون • ارسطو • آیزاک نیوتن • انیشتین • نیچه • بیل گیتس


سیاست‌مداران


مهاتما گاندی • جرالد فورد • رونالد ریگان • جورج هربرت واکر بوش • بیل کلینتون • جان اف کندی • باراک اوباما


 هنرمندان


 بازیگران


 چارلی چاپلین • استیو مک کوئین • آمیتاب باچان • رابرت دنیرو • سیلوستر استالونه • تام کروز • جیم کری • جولیا رابرتز • نیکول کیدمن • آنجلینا جولی • سارا جسیکا پارکر 


خوانندگان 


جورج مایکل • امینم • فیفتی سنت • لیدی گاگا • جاستین بیبر • کرت کوبین 


دیگر هنرمندان 


بتهوون • باخ • لئوناردو داوینچی • میکل‌آنژ • پیکاسو • شکسپیر • الیزابت کاتن






ته نوشت:

1. اینا معروف های چپ دستن

2. و من دقیقن از روز 22 مرداد تا به امروز دارم فکر می کنم و با خودم کلنجار میرم که چرا اسم من بین اینا نیست.

راه دل کجاست؟

نمیدونم اشتباهم کجا بوده. یا اشتباه اون کجاست (بی مخاطب ، شما اینجور تصور کن).بعضی وقتا نباید دنبال دلایل گشت.بعضی چیزا در زندگی دلیل نمی خواد.فقط باید بی سر و صدا ازش گذشت مثه یه پلک سریع که حتی یادت هم نمیمونه.محیط و پیرامونم و روزمرگی داره داغونم میکنه.آدمهای پوچ و بی سر و ته. یه موقع هایی هست که بخودم میام و میبینم خودم هم مثه اونام.شاید اونام در خلوتشون منو اینجور تصور میکنن. دنیای اطرافم پر شده از آدمهایی که بخاطر پول حاضرن دست به هرکاری بزنن.پول رو دوست دارن.باهاش زیبا میشند.شاد میشن .گریه میکنن .تفریح میکنن.سفر میرن.دانشگاه میرن.ماشین میخرن.دوست جدید پیدا میکنند،دوستای قدیمی رو پس میزنن.و... حالا که چی؟ گناهشون چیه؟ گناه پول چیه؟...اصلا چرا دنبال مقصر میگردیم.آدمها عوض میشن.اما بنیانهای زیرین انسان عوض نمیشه.قربونش برم فروید رو. بخدا اعجوبه بوده واسه خودش. چه قشنگ زیر ساختهای وجودی انسان رو جلوی چشماش کشید. اما اونایی که غرق در مادیات بودند وقتی دیدند نمیشه کاریش کرد دست به دامن مذهب شدند.حالا هر مذهب یا ایدئولوژی ای (بحثم سیاسی یا ایدئولوژیک نیست لطفا گیر ندین). ناراحتم از اینکه فراموش میشم.ناراحتم که چرا روی آدمها بیشتر از آنچه که باید باشند و جهان طبیعت واسشون در نظر گرفته حساب میکنم و توقع دارم. چرا انتظار دارم نزدیکترینها به من همیشه خوب باشند؟ دلم گرفته از همون نزدیکترینها که هرجا که مصالحشون ایجاب میکنه منو به پشیزی میفروشن....خسته ام .....درموندم.....دلم گرفته....خسته شدم از قیافه های هم درد ماسک زده.......شاید برم

من به که بگم که غمناکم

تو و رفتارت منو ازرده میکنین، روحمو خراش میدین....

من هر چقدر بد.....

ولی تو آزارم نده.....

بیا و رد شو مثه یه عابر....من میگم اصن نبودی.....

ولی روحمو نخراش ، نیازار و نسوزون

دزد و بگیر فرار کرد

تقویم1391                از آبجیم گرفتم

عینک آفتابی             خریدم مارک Roberto La Roche  ، دویست و چهل هزار تومن

عینک طبی               خریدم مارک Levi;s صد و نود هزار تومن فرم عینک + 24 هزارتومن هم شیشه + هفت هزار تومن هزینه دکتر اپتمتریست واسه تعیین نمره عینک

مهر به اسم فامیلیم    خریدم 13000 تومن به اضافه 4000 تومن کرایه ماشین تا اونجا

جعبه تیغ کاتر              

کِرم دست - پا

اسپری نیوا                           خریدم 15000 تومن

ادکلن                                  خریدم دوتا 145000تومن + 3000تومن کرایه ماشین

ست مانیکور جعبه چرمی        خریدم 16000تومن

خودکار راپید و دوتا خودکار دیگه

عطر اسمارت

دسته کلید خونه

کرم پودر فلورمار                    خریدم 15000تومن

مداد چشم 

مداد ابرو                              خریدم مارک Flormar ، سه هزار تومن

2 عدد ریمل                         خریدم مارک Flormar ، هر کدومش 8000 هزار تومن

2عدد رژ لب          

شات آرایش

2 گردنبند

کلیپس مو نگین دار

کش مو نگین دار

گوشواره

شارژر دوربین سونی +سیم رابطش به کامپیوتر

شارژر گوشی گلکسی اس2 + هندفون+ سیم رابطش به کامپیوتر     فقظ شارژش رو فعلن گرفتم  16000 تومن آبجیم از تهران خرید هنوز هزینه شو حساب نکرده باهام

ام پی فُر + سم رابطش به کامپیوتر + شارژرش

ممورری ریدر              آبجیم خرید

فلش مموری

کیف پول مارک کلاس

عابر بانک سامان      دوباره گرفتم 1000 تومن هزینه کارت + 2300 کرایه ماشین

عابر بانک ملی 

گواهینامه               

عکس های خانوادگی


همه ی اینا تو کیفم بودن که دزده تو شهر .... بردشون.





ته نوشت:

1. به تاریخ 1391/05/02 دقیقن دم افطار

2. خیر نبینه که نابودم کرد