وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

اینجا، جیغ از جفنگیات ، خزعبلات ، تفکرات خود می نویسد!
وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

اینجا، جیغ از جفنگیات ، خزعبلات ، تفکرات خود می نویسد!

از کنار من، تو مَرو

بهش گفتم: کاری با من نداشته باش

گفت: اگه منظورت اینه که بی خیالت بشم ، بدون که من نمیتونم ، واسم سخته

من گفتم : کم کم یاد میگیری

ولی اونی که نمی تونه اون نیست... منم .... منم همه رویاهام با اون جون گرفته بود....

. . .


واژه ها وحشی اند! صدایشان که میزنی, گلویت را گاز میزنند, همینطور جمع میشونددر گلویت و نفست رابند می آورند, تا گریه ات بگیرد!


رئیس سست عنصر خر است

تو این مملکت گل و بلبل و شاید ممالک دیگر هم وقتی رفتی سر کار باید چشم و گوشتو کور کرده باشی و هر چیزی که گفتن رو با بعله چشم قربان انجام بدی و حرفی هم از حقوق و اضافه حقوق و تشویقی و این چرندیات نگویی . . .

خب همه میگن الان قحطیه کار ِ بچسب به کارت و گرنه اگه از اینجا بیای بیرون جای دیگه کار گیرت نمیاد . . . و ادمو می ترسونن از بیکاری ، ولی باور بفرمایید که بیکاری هیچ ترسی ندارد.

فقت کافیه یکبار فقت یکبار درباره اضافه کاریتون با رئیس صحبت کنید بعد از اون ، رئیست به همه چیز تو گیر می دهد و حتا از راه رفتن هم ایراد میگیره و بهت میگه تو داری اضافه کار اضافی میگیری که حقت نیست پس چرا این همه بد راه میری؟ چرا لاغری؟ چرا سیاهی؟ 

الان تقریبن دوهفته ایی میشه که من اعتراضمو بابت اضافه کارم گفته م و رئیس و جانشینش از کاه دارن واسه من کوه می سازن- هزارتا برنامه جور کردن که به من بفهمونن من اضافه کارم ، اضافه ست ، نباید بگیرمش

از گفتن حرفهای من درآوردی گرفته تا درخواست نامه توبیخی و زدن نامه توبیخی و تولید چند بخشنامه جدید که مثلن علیه منه . . . ولی فقت مثلن .

یکی از همکارا اعتقاد داره هر کی اخلاقی داره ولی من اعتقادم بر اینه که اخلاق کاری با اخلاق هر فرد فرق میکنه . . . تو محل کار هر اخلاقی رو نمیتونی داشته باشی . . . . و الان اون مثه یه بچه ی سه ساله لج کرده و کارهایی رو انجام میده که من با دیدنشون تو دلم بهش میگم خواهش می کنم فقت کمی بزرگ شو. 

رزومه کاریمو دوباره نوشتم و دارم آماده میشم واسه پیدا کردن یه کار جدیده دیگه ، 

وقتی تو یه محل کار خود رئیس نمیتونه شخصیت و حرمت و جایگاه خودشو حفظ کنه ، اون محل کار از نظر من هیچ کمکی به فرد نمیکنه بابت پیشرفت که هیچ حتا باعث پسرفت فرهنگی و پرستیز اجتماعی فرد هم میشه . . .

شاید خیلیا باشن که به خاطر حقوق حاضر باشن هر جا و هر کاری رو انجام بدن ولی من

ترجیح میدم جایی کار کنم که به من و شخصیتم احترام بزارن-

خلاصه اینکه فلان رئیس و جانشینش ....



ته نوشت:

1. دوتا نامه مثلن توبیخی گرفتم-

2. بخشنامه هایی صادر شده 

3.همه ی اینا به خاطر درخواست چند ساعت اضافه کاری که اونم حقمونه

4. "خلیج" جان اینم به خاطر شما. من زیاد نوشتم ولی هیچ کدومشونو نخواستم پست کنم .

5. عکس بالا یه نما از یه روز کاریه منه . 

6. همین !