وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

اینجا، جیغ از جفنگیات ، خزعبلات ، تفکرات خود می نویسد!
وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

اینجا، جیغ از جفنگیات ، خزعبلات ، تفکرات خود می نویسد!

خانه دوست کجاست ؟!!!

روزها میان و میرن

شب ها هم همینطور

هنوز هیچی نشده یک ماه و نیم از سال جدید گذشته و من جای پیشرفت دارم پسرفت میکنم

نمیدونم علتش چیه؟!!!

ترس از چی نمی زاره که خودمو هُل بدم جلو...

به لیستی که از دوستام نوشتم نگاه میکنم ، فقط اسمشون دوسته و سیاهی لشکرن، انگشت شماری رو میشه رفیق حساب کرد اما روزگار کاری کرده باهاشون که دیر به دیر همو می بینیم

دلم دوست جدید میخواد ولی نمیدونم از کجا شروع کنم

کجا پیداشون کنم؟!!!

اصن دوستی مونده که پیدا بشه؟!!!


سرانجام این رود ، مرداب نیست . . .






ایستادن "فقت" کار ماست




دیقه ی 90ی

همیشه آخر ماه ها کار زیاده ه ه ه 

چرا؟

من تا همین الانش درگیر کار بودم!!!

با خودم همیشه فکر میکنم باقی روزهای ماه رو مگه خدا ازمون گرفته که همین روز آخری یادمون میاد انجامشون بدیم؟!!!