وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

اینجا، جیغ از جفنگیات ، خزعبلات ، تفکرات خود می نویسد!
وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

اینجا، جیغ از جفنگیات ، خزعبلات ، تفکرات خود می نویسد!

وفور بی چشم و روها در زندگیم

  اصن نمیدونم چی شده که اعتمادم نسبت به همه سلب شده. خوشم خوبم راضی ام از زندگیم و دارم تلاش می کنم برای بهترین ها. اما اعتمادی نیست طرف داره می خنده اما حرفاش به دلم نمیشینه،  وقتی میره با خودم میگم هه دروغاش  چه رنگ و لعابی داشت، وقتی احساسشو میگه با خودم میگم خب این حرف الانشه ممکنه با حرف فرداش فرق کنه این حس الانشه ، دختر و پسر هم فرق نداره دیدم به همه اینجوریه.

هنوز یه سوال از گذشته مونده تو ذهنم که حل نشده مونده

چقد یه نفر می تونه پست و رذل باشه ؟  چقدر دروغگو باشه ؟ چقدر بی چشم و رو باشه ؟ چقدر نمک نشناس باشه ؟ و چقد سوءاستفاده گر ؟

دوتا از این دسته ادما(دختر و پسر) خورده به پستم که حالم رو از خیلی چیزا بهم زدن و جالبه هنوزم پرو پرو انتظار دارن تحویلشون بگیرم.

شما فک کن عقده ایی ...

من عاشق نوشتن نامه های تهدید آمیزم و این چند هفته اخیر کارم شده نوشتن نامه های تهدید امیز به شرکت

صبا زنگ می زنم و شبا هم ایمیل

ایییی کیف میده ....