وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

اینجا، جیغ از جفنگیات ، خزعبلات ، تفکرات خود می نویسد!
وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

اینجا، جیغ از جفنگیات ، خزعبلات ، تفکرات خود می نویسد!

آخه چرا روز اولتونو یادتون میره

وقتی وارد این کارم شدم بهم گفتن که اینجا فوت کوزه گری نداریم و هرچی یاد گرفتی و باید به بقیه یاد بدی، ما هم گفتیم چشم

اما بعد که رفتیم تو کار دیدیم ای بابا فقط این چیزا واسه ما بوده، و خیلیا خسیس ن سر دو کلوم اطلاعات دادن بهمون، خلاصه منم چندتا از دوستا و فامیلمو که کار میخواستن معرفی کردم که دوتاشون هنوز دارن کار میکنن و یکی از فامیلمون که کلی زمان گذاشتم کار و یادش دادم حالا شاخ شده واسه م و فکر میکنه شده علامه دهر...منم که عین خیالم نبود ولش کردم به حال خودش

گذشت و بهش ثابت شد که اشتباه میکرده حالا از خیطی که روش نمیشه تو روم نگاه کنه بگذریم ، مونده تو کارش...منم که تو فکر عوض کردن شرکتمم اون می مونه و حوضش

ببینیم که میخواد چیکار کنه ....

کاش یادمون بمونه که روز اول خودمون تو هر کاری، کاش یادمون بمونه کی کمک کرد، کی دست گرفت و کی بود که سنگی انداخت جلو پامون

بازم چهارم آبان

تولد خواهرمه و هرچی بهش گفتم کادو چی میخوای هیچی نگفت و منم همون کیفی که یک ماه قبل بهش داده بودم و قرار بود پولشو بده و نداده بود رو کادو کردم و قراره بدم بهش