وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

اینجا، جیغ از جفنگیات ، خزعبلات ، تفکرات خود می نویسد!
وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

اینجا، جیغ از جفنگیات ، خزعبلات ، تفکرات خود می نویسد!

آذر پر صدا

خوبی خودم اینه که حرف دلمو باید بزنم و تا وقتی نزدمش نمیتونم از فکر اون مثله بیام بیرون، وقتی خبر از تغییر شد و جلسه گرفتن که بهم مثلا خبر و بگن بهشون گفتم من دیگه نمیخوام با شما کار کنم، متاسفم اعتماد ندارم بهتون

قیافه ی همه شون جالب بود، از همه انتطار شنیدن این حرفو داشتن جز من، گفتم من خسته شدم و میخوام سرم به کار خودم باشه حوصله بازی ها رو ندارم، شروع کردن به دلیل و برهان اوردن، همه حرفا برام تکراری بود، اما باید میشنیدمشون

خلاصه که از شرکت قبلی خدافطی کردمو و دوره نقاهت پس از کار زیاد رو میگذرونم و اما هنوز کلمه سنگین مدیرعاملی رو میکشونم با خودمو توفیق اجباری که شامل منم شده.

در حال حاضر تک شغله می باشم