وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

اینجا، جیغ از جفنگیات ، خزعبلات ، تفکرات خود می نویسد!
وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

اینجا، جیغ از جفنگیات ، خزعبلات ، تفکرات خود می نویسد!

آرزو های یه دانشجو

ای خدا از کجا شروع کنم . ..

ای خدا دلم پُره، چی میشد منم می تونستم به معاون دانشگامون بگم بابا؟!!

چی میشد اگه رئیس آموزش اینقدر منو دوست داشت که سر جلسه ی پایان ترم وقتی می دیدم جوابو بلد نیستم با اینکه برگه ی سئوالات رو دیده بودم برگه رو ازم می گرفت و پاره می کرد و واسم غیبت رد می کرد؟ ها چی میشد؟ چی میشد که منم مث یه بنده خدایی تو برگه سئوال ریاضیم فقط اسم و فامیلمو بنویسم و استاد درس ریاضیمون بهم  نمره ی قبولی رو بده و بقیه رو با 9.75 بندازه؟!!ای کاش منم کار دانشجویی داشتم تا وقتی رئیس آموزش تقلبمو می دید آروم میزاشتش تو جیبشو حرفی نمی زد.  ای کاش منم کار دانشجویی داشتم که هر موقعی که خواستم چه ساعات عادی و چه ساعاتی که حق خروج از خوابگاه  و نداریم رفت و آمد کنم و هر کدوم از اقوام و که اومدن قشم ببرم خوابگاه و کسی حرفی نزنه، ای کاش معاون دانشگاه ما رو هم آدم حساب می کرد. کاش  ...

اینی که اون بالا ارزو کردم عین اتفاقش افتاده . . . امتحان داشتیم  دوتا با هم یکی از دوستان که کار دانشجویی داره و 100% همه کارمندای دانشگاه هم میشناسنش و همه جا کارشو راه میندازن هم با ما امتحان داشت امتحان اولو که داد رفت برگه سئوال امتحان دومو گرفت و رفت سر جاش نشست یه سئوال رو جواب داد و دید که نخیر واسه بقیه کشش نداره بلند شد رفت برگه رو تحویل داد و اونا( کارکنان دانشگاه که خیلی هم دوسش دارن) یواش برگه رو پاره کردن ریختن دور و واسش غیبت رد کردن. خب فرق ما با اون چیه؟ حتی اگه اون خنگ تر از ما باشه( این نظر من نیست نظر صمیمی ترین دوستشه چون من شناختی رو درساش ندارم، دوستای صمیمیش می گن اون که کشش ریاضی پیش رو نداره چه طور عمومی و کاربردی رو با هم پاس کرده؟ خب اگه فلان منصب بلند پایه دانشگاه هم سفارشمون می کرد قبول میشدیم. می گن طفلی گناه داره مشروط میشه یکی نیست بگه ما چی؟ ما گناه نداریم؟) ولی الان وضع فرق کرده فرق اون با ما اینه که اون یه پارتی کلفت تو دانشگاه داره و ما نداریم . . .همین به همین راحتی و آسونی . . .بعدم فلان منصب و فلان استاد بر می گردن میگن که ما به همه به یه چشم نگاه می کنیم اینجا همه برابرن ولی یه دانشجو این چیزا رو که میبینه نمی دونه دُم خروس رو باور کنه یا قسم حضرت ابولفضل رو . . .

این چیزا فقط تو قشم نیست همه جا هست هر جایی که یادشون رفته باشه که از هر دستی بدن از همون دست هم پس می گیرن...بگذریم از این حرفا...این هفته، هفته ی جالبی نبود مث هفته ی پیش بازم ادعا پشت ادعا...


 

سوتی هفته:

شام آبگوشت داشتیم که آناستازیا گفت: نون بگیرم یا برنج درست می کنید!!!!!!

 

بلوتوث هفته:

09179762080 تازه یارو طلبکارم بود که چرا بلوتثشو نمی گیریم.

 

 

 

 

ته نوشت:

1. می دانید بدبین به چه کسی می گویند؟ به کسی که خیال می کند تمام مردم دنیا مثل خودش هرزه و کثیف اند و به همین جهت از آنها متنفر است.

2. معلم ها زیاد کار می کنند و کم حقوق می گیرند. از حق نگذریم، مهار کردن سیلاب استعداد انسانها کارپر مشقت و طاقت فرسایست.

3.  کسی حق شاکی شدن نداره

4. همینی که هست.

5. با یکی هم قهرم اصلن هم که اون شخص پرستیژ نیست!