وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

اینجا، جیغ از جفنگیات ، خزعبلات ، تفکرات خود می نویسد!
وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

اینجا، جیغ از جفنگیات ، خزعبلات ، تفکرات خود می نویسد!

بدشانس

یعنی من کلهم و از دَم شانس ندارم ، مهندس جدید هم که اومده شرکت پیرمرده....

یعنی میمردن یه جوون ترشو می فرستادن کارگاه؟

.

.

.

.

.

.

.

آخرش هم می ترشیم میریم از دست کسی قدرمونو نمی دونه




یک آدم خود چُس کن

خب ناراحتم دیگه , کاریشم نمیشه کرد.... 

فهمیدم هنوزم همون دختر لوسِ نُنُر ِ گریه ووو  قهر قهروِ نازک نارنجی م که با کوچیکترین حرف و انتقادی خودمو چُس می کنم و جای حل مشکل و اصلاح خودم رابطه با اون آدما رو قطع می کنم.

تا چند وقت پیش فک می کردم عوض شدم و همه چی حل شده...ولی اونطور که فکر می کردم نبود.........

الان دونستنش آزارم میده .....