وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

اینجا، جیغ از جفنگیات ، خزعبلات ، تفکرات خود می نویسد!
وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

وقتیـــ آسمانــــ بهـ زمینـ میچسبد

اینجا، جیغ از جفنگیات ، خزعبلات ، تفکرات خود می نویسد!

بازیـــ وبلاگیـــ

خـــــب...

دوست خوبم لیـــــ    منو به یه بازی وبلاگی دعوت کرده، و چند مدل عیدی میخواد از من منم اول عیدیشو می دم بعد میام سراغ حرفای خودم


مدل اول: مدل اعترافیـــ


خیلی سخته که تعریفش کنم ولی اون ریزش بیش از حد موهام بود که یه جوارایی داشم کچل میشدم و بدجور روحیمو باخته بودم و کارم شده بود همش تو خونه نشستن و گریه کردن، البته با اینکه این ریزش نسبت به حجم موهام هیچ بود ولی باز خودمو خیلی باخته بودمو تا خودمو تو آیینه می دیدم می زدم زیر گریه، دکترم باهام حرف زد و مامان، مامان خیلی باهام صحبت کرد که این یه چیز عادیه و برای هرکسی ممکنه که پیش بیاد، الان وضع روحیم کمی بهتر شده ولی هنوزم از جلو آیینه رفتن و دید زدن موهام می ترسم.


مدل دوم: مدل اجدادیـــ


این سه تا عکس قدیمی نیستن ولی من باهاشون حال می کنم. عکس های اجدادی مو چون کمی خسیسم نمی زارم چون میخوام تنهایی نگاشون کنم البته مامانم اجازه نمی ده از تو البوم درشون بیارمو اسکن کنم و بزارم اینجا پس به  اینها بسنده کنید.


عکس مامانم وقتی جوون بود و بابامو ندیده بود.

من کلی این عکس رو دوست دارم.

اینم عکس کودکیــ من و آبجیم، الان هر وقت این عکسو می بینیم کلی میخندیم.

الان دیگه تقریبا هم قدیم.



اینم عکس من، از این عکس حاوی دوسال خاطره دوران دانشجوییمه... 





مدل سوم: مدل خاله خان باجیـــ


اینم یه عکس از سفره هفت سینمون، شرمنده که از خودمون نمی زارم کمی غیرتم زیاده. . .



اینم عکس یه عدد سفره هفت سین.


مدل چهارم:  مدل خاطراتیـــ


خاطرات زیادی دارم که دوسشون دارم، مخصوصا سفرهای دوران دانشجویم اونم با دوستانم، نمی دونم می تونم عکس مناسبی پیدا کنم یا نه ولی سفرها واقعا قشنگ و به یادموندنی بودن. سفرم به ضرقان و کازرون و استهبان و مرودشت و خلاصه دو سال دانشجویی استان فارس و گشتم.

از خود شیرازم کلی خاطره دارم، حافطیه و باغ ارم تو روزای برفی و عفیف آباد واسه خط زدن و تنها عکسی رو که من توش نبودم همین عکس پایینی هست که تو باغ ارم گرفتم این ردیف درختان فکر کنم کاج رو خیلی دوست دارم واقعا محشرن،هوارتا عکس این مدلی همینجا گرفتم.گاهی هم که تنها میشدم میومدم اینجا. 

باغ ارم-شیراز-85



مدل پنجم: مدل دلـــ بخواهیــــ


خب دو تا عکس بود که فکر منو بد جور مشغول خودشون کرده بودن تو سال  88 که آبجی گرامی من دختری با چترسوراخ  زحمت کشیدن و حذفشون کردن از تو سیستم، و من الان در حال حرص خوردنم. تازه اونقدرم زبونش دراز هست که جای معذرت خواهی بگه به من چه...




خب منم باید هفت نفرو دعوت کنم به این بازی که من سلطنت کهنه ، ماهی خانوم، پیسک دل، خبرنگار چپ دست ، چپ دست ، فازمتر، دختری با چتر سوراخ  رو دعوت می کنم . شرح نوع بازی رو هم خودتو زحمتشو بکشین برین از تو وبلاگ گنجشکک اشی مشی  بخونید، قربون دستتون.




ته نوشت:

1. این خیلی زیاد شد حرفای خودم بمونه واسه بعد

2. شبتون خوش.



بعدن نوشت:

این لینک مربوط میشه به عشایر جنوب ایران حتما ببینیدیش  و  استفاده شون از ماهواره . ...